monikaronning

Julmarknad

En jäkligt blöt julmarknad i Mariebergsskogen är vad jag har varit på idag. Sittande på ett café i cirka 40 minuter och gåendes i cirka 30 minuter. Sen bar det hem igen. Hade det inte varit så fruktansvärt kallt hade jag & co gått där lite längre. Synd att det inte var lika fint väder som igår, då hade det varit helt ljuvligt att gå där i solen bland alla små stånd som sålde lite av varje.

Efter en lång busstur hem lagade jag lite mat. Det blev morotssoppa och nu har jag mat i ungefär två dagar, om inte mer... Bakade en liten fin kladdkaka typ. Men eftersom jag inte hade varken oboy eller kakao så tog jag vad jag hade. Alltså mörk choklad med apelsincrisp i som jag smälte ner i smöret. Helt perfekt blev det! Så nu ska jag snart gå och skära lite bitar att stoppa i frysen så jag har något gott att bjuda på om jag skulle få oväntat besök!

Tjingeling!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback