monikaronning

Vilka dagar!

Fullspäckat schema alltså! Skönt att det är helg, dock har jag ju lite plugg kvar för denna veckan eftersom jag gjort annat idag. I tisdags efter plugget följde i alla fall Kristin med hem för att checka lägenheten och sova över. På onsdag var det skola och efter det stack jag till Stina en sväng. Vi spelade spel, as usually! Sen stack jag tillbaka till universitetet för att möta upp Jeanette som skulle sova över. Vi tog en sväng på stan och sen lagade vi god mat! Ris, kyckling, currysås och sallad! Igår gjorde jag egentligen inget speciellt, tog det lugnt och njöt av att vara i lägenheten. Gick och donade med allt möjligt. Idag var jag hos Stina, bakade snickerskakor, spelade spel och tog en promenad i solen. Så jäkla skönt med sol!

För att fortsätta babbla på om den här veckan kan jag ju meddela att helgen kommer bestå av julmarknad, tvätt och plugg.

Bye!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback