monikaronning

Just nu.

Jag har påbörjat flera blogginlägg de senaste dagarna, men jag har ganska kvickt stängt ner dem igen. Jag har ju inte haft något att berätta liksom. Fast det har jag ju egentligen.

Förra veckan hade jag skrivvecka, var klar på onsdag kväll så resten av veckan tog jag det ganska lugnt. Var i Karlstad en dag och såg till lägenheten, var i Dals Långed och träffade Jeanette och tände ljus på kyrkogården. Har till och med lyckats ta lite bilder, men de kommer väl när de kommer. Om si sådär tre veckor kanske, när jag är tillbaka i lägenheten! Längtar till lägenheten massor! Blir en snabbsväng till lägenheten i helgen tror jag.

Nu är jag tillbaka på praktiken. Tänk, vilket häftigt yrke jag har valt! Jag känner mig lycklig varje morgon jag går dit, så sjukt kul och lärorikt alltså!!

Rubriken Just nu tillägnas till Laleh! Även om det inte är artisterna som gör om låtarna i Så mycket bättre så är hennes varianter av låtarna helt fantastiska! Ska bli kul att se vad hon/låtskrivarna kommer göra med resten av låtarna.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback