monikaronning

Sjuk

I onsdags kväll drabbades jag av flunsan, eller vad fasiken det nu var jag fick. 40 graders feber och totalt utslagen var jag i alla fall vilket har inneburit att jag varit hemma i två dagar och att jag missat två dagars praktik. Men jag tar ju gärna igen dem så det gör inte så mycket. Bättre att vara hemma och vila än att smitta ner alla ungar plus att gå som en skurmopp, helt genomblöt och ledlös.

Har tillbringat dessa sjukdagar med att titta på Svensson Svensson. Vilken serie alltså! Jag har skrattat högt flera gånger. Jag tror Gustav Svensson påminner lite om min egen far. Lika knasig liksom.
Det var ju dessutom fars dag och pappas födelsedag i söndags. Pappa låg och sova hela dagen eftersom han var sjuk. ( Undra var jag fick sjukdomen ifrån......) Men han var iaf uppe och åt tårta och mat så vi kunde fira honom. Bästa pappa ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback