monikaronning

En morot, flera morötter, morotssoppa!

Nu har jag gjort klart dagens mat; Morotssoppa! Mums i magen alltså! Eftersom jag har pratat så varmt om soppan och pappa fortfarande inte är riktigt övertygad över att den kommer vara ätlig, så var jag tvungen att laga den. Brände mig dock på tungan när jag skulle provsmaka den så just nu känns det som om att tungan har ökat någon storlek. Aj!

Första praktikveckan är nu färdig. Tänk vad mycket man kan lära sig på en vecka! I veckan är det "höstlov" för oss vilket betyder plugg. Observationsrapport, eller vad det nu kallades, som ska skrivas klart. Men pucko-jag glömde såklart blocket med observationen i klassrummet på praktikskolan. Tur att lärarna jobbar till veckan, så på måndag ska jag gå dit och hämta blocket. Får se om jag lyckas skriva något i helgen... Mycket tveksamt.

Ha en underbar dag allihop!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback