monikaronning

Födelsedag

I helgen var jag hemma i Åmål för att min familj skulle kunna fira mig! I lördags så träffade jag Hanna, Amanda och Jeanette vilket var sjukt mysigt! Fick massa fina presenter från dem, bland annat en bakform och toapapper ;) Toapappret + massa olika nödvändiga prylar fick jag från Jeanette. Skönt att slippa köpa det!

På kväll käkade jag så god mat så jag trodde att jag skulle svimma! Hemmagjord rostbiff, hemmagjord potatisgratäng och hemmagjord potatissallad(som jag dessutom fick med mig hem till Karlstad) och sedan tårta. Mycket gott! Fick bland annat en micro, en elvisp och Camilla Läckbergs senaste bok som är sååååååååååå bra!! Har tagit igenom mig halva ungefär!

Även om det var igår(söndag) som jag fyllde år kändes som om det var i lördags jag fyllde år eftersom jag blev firad då. Pappsen jobbade hela helgen så vi fick ta det som passade och tiden skulle bli för knapp om vi skulle ha firat mig igår. Åkte hem vid sju igårkväll, ville hinna träffa pappa när han kom hem och när jag kom hem till lägenheten var det så skönt. Tänk vad skönt att komma hem till sitt eget!

Idag skulle mamma ha fyllt år. Det känns tufft att tänka på även om min tanke har funnits där hela dagen. Tände ljus nu på kvällen, bara för hennes skull.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback