monikaronning

Pannbullar

Jag är nog sämst i världen på att laga pannkakor, eller nästan i alla fall. Jag fick ihop en fin smet men det var sen det började... Att vända på pannkakor är inte riktigt min grej uppenbarligen. Det blev pannkaka av alltihop! (Nu var jag rolig vaaaaa?) Det liknade mer pannkaksbullar helt enkelt.

Kommer ihåg en gång på högstadiet då jag och Ida skulle laga pannkakor på hemkunskapen. Ida gjorde den ena fina pannkakan efter den andra medan det inte hände något alls för min del. Jag förstod inte vad som hände? Efter ett tag upptäckte jag att jag hade stekpannan på fel platta.... Ida skrattade en hel del!

Så därför skriver jag här en påminnelse;

OM DU NÅGON GÅNG HAR GÄSTER, BJUD INTE PÅ PANNKAKOR!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback