monikaronning

Tisdag

Vilken dag det har varit! Vi hade "långdag" i skolan. Var på lektion mellan 9.00 till 12.30 ungefär för att sedan träffa studiegruppen fram till 15.30 eller vad klockan nu var när vi slutade. På lektionen kollade vi på en dokumentär som hette Ett oäkta barn och finns på svtplay. Rekommenderar den trots att den var väldigt sorglig! Hemskt att sådant hände för inte allt för länge sen!

Nåväl, efter jag kom hem slog jag mig ner i soffan och förutom att stiga upp för att duscha, diska och fixa lite mat så har jag suttit här sen dess. Sjukt trött är vad jag är och jag hoppas att jag kommer i säng i tid ikväll!

Imorgon är det dags för ytterligare en "långdag" då vi har lektion på förmiddagen och sedan träffa studiegruppen för redovisningsfix! Känns som om det är mycket denna veckan men veckan efter praktiken kommer bli ännu värre! Då har vi två redovisningar och två inlämningar som ska vara klara. Längtar tills jag kan pricka av de sakerna i alla fall!

Hejsvejslingonfejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback