monikaronning

2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jajamänsan! Bland annat var jag fadder i LÄSK för första gången. Var på festival för första gången också.

Har du några nyårslöften?
Ja, ska försöka träna en gång i veckan.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kusin och hans fru blev föräldrar för andra gången. Sen ploppade tre klasskamrater ut var sin unge under vårterminen.

Vilka länder besökte du?
Polen

Vad är det pinsammaste du gjort i år? 
Bortglömt ;)

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Veckorna från nollningen var fantastiska. 

Vad var din största framgång 2012?
Skolan gick fortsatt bra. Jag testade på ett nytt jobb under sommaren som jag tidigare varit väldigt skeptiskt till.

Största misstaget? 
Ingen aning!

Bästa köpet?
Min iphone såklart 

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra...

Hur många one night stands? 
Zero.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa saker! Jag har lärt känna många nya fantastiska personer det här året. 
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Bon, bon - Pitbull (Kommer för evigt kunna dansen)
Tänd på  - Kent

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare!!

Vad önskar du att du gjort mer?
Bloggat och tränat kanske?

Favoritprogram på TV?
Jag äger ingen tv så den här frågan är lite problematisk.. 
Men svarar ändå How I Met Your Mother.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Var i skolan, hade småångest för att fylla år och var käkade middag och tårta hos Stina!

Hur skulle du beskriva din stil år 2012? 
Jeans med olika överdelar.

Har du varit full 2012? 
Japp.

Den bästa nya personen du träffade? 
Becca och R. 

Har du förlorat någon vän i år?
Nej, det tror jag inte! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback