monikaronning

Annandag jul

Nu har jag varit hemma sen i fredags och jag känner lite att det räcker nu. Jag saknar min lägenhet, mina saker och att få göra allting på sitt egna vis. Något som jag framför allt saknar är att få sova i en riktig säng. Just nu sover jag på förmodligen jordklotets mest obekväma bäddsoffa. En tredjedel av soffan består av en masonitskiva och antingen skaver den vid revbenen eller vid låret beroende vilket håll jag ligger åt. Inatt sover jag i alla fall sista natten på den på ett bra tag. Imorgon åker jag till Trollhättan och hälsar på Ida och Robin vilket ska bli fantastiskt! Träffade Ida en kort sväng härromdagen och Robin en ännu kortare sväng och jag har verkligen saknat dem! Att träffa en av sina allra bästa vänner en gång i halvåret är lite för lite så därför tar jag igen det genom att åka ner. Ida och jag ska leka rövare på Överby, enligt mig det bästa shoppingcentret som jag varit på i Sverige. Hoppas vi fyndar riktigt ordentligt. Dock ska jag till tandläkaren på morgonen så då lär väl alla pengar rulla ut. Helt sinnessjukt att det ska vara så dyrt att gå till tandläkaren...
 
Nåja, längtar tills imorgon när jag sitter på tåget! Ska ta med mig lite pluggsaker så jag får något gjort. På lördag mellanlandar jag i Åmål för att käka mat och hämta mina saker. Sen drar jag äntligen tillbaka till Karlstad! 
 


Idan

Längtar <3

2012-12-26 / 23:45:09
BLOGG: http://weregonnabefriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback