monikaronning

Home number two

Befinner mig just nu i mitt andra hem, hemma hos pappsen! Förmiddagen gick väldigt fort. Pappa och jag åkte till mammas grav och tände ljus inför julen och när vi kom hem klädde vi granen. Efter det gick vi en sväng på stan och jag köpte de sista julklapparna. Efter det blev det lugnt, allt för lugnt! Jag har ägnat eftermiddagen till att titta på tv och spela spel på både telefonen och datorn. Yeay.... Vad roligt! Ikväll har pappa, Maria och jag käkat tomat- och mozzarellatallrik och druckit lite vin. Myspys! Det är sådana här kvällar som det är skönt att vara hemma.
 
Imorgon blir det mer fart förhoppningsvis! Ska träffa Ida (har jag bestämt), min bror kommer hem och på kvällen är det Bingolottos uppesittarkväll! Längtar!


Ida

Hahaha "har jag bestämt", i löööööve you

Svar: Såklart ;)
None None

2012-12-22 / 22:27:38
BLOGG: http://weregonnabefriends.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback