monikaronning

My day!

Onsdag it is! Ägnade dagen åt plugg och träning. Satt på universitetet och pluggade med Rebecka från halv tio till halv fyra vilket ledde till att jag skrivit klart inlednings-delen på arbetet som ska in om fyra veckor typ? Det är en prestige i sig alltså, att ha börjat skriva på en inlämning redan nu, trots att vi faktiskt har en skrivvecka till det. Men på skrivveckan kommer det hända bättre grejer. Då ska jag nämligen till Milla i norr, vilket ska bli väldigt roligt!

Sedan har jag haft premiär på Friskis i Karlstad. Fina grejer det. Är riktigt glädjetrött, som jag så fint kallar det! Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan hälla upp lite hallon och kolla på film!

Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback