monikaronning

Onsdag

Sista veckan av den här kursen går mot sitt slut. Den enda som är kvar nu är en bokrecension och en examination som jag har på fredag. Den här kursen har varit otroligt givande! Vi har varit i skolan nästan varje dag och vi har haft en hel del studiegruppsarbeten, inget jag klagar på. Nästa kurs kommer bli ganska slapp tror jag eftersom det är en fördjupningskurs. Tror vi har tre små studiegruppsarbeten och ett individuellt arbete där vi ska fördjupa oss om något vi funnit intressant nu och jag vet redan vad jag ska välja så jag ser fram emot att sätta igång!

Veckan har hittills varit sjukt bra! Den har varvats med studier, vänner, träning och Grey's Anatomy och veckan ska fortsättas på samma sätt. Underbart!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback