monikaronning

Vilka underbara dagar!

Åter igen går veckan mot sitt slut. En vecka som har varit en väldigt bra vecka. Jag är skitnöjd! Denna veckan har jag lyckats med många bedrifter alltså. Stina och jag har börjat träna på Friskis & Svettis, Rebecca och jag har under veckan börjat skriva på våra arbeten ( vi är nog vanligtvis sist med att börja skriva annars ) och jag har haft spelkväll hos mig med ett par sköna polare! Så här borde varenda vecka se ut alltså.

Igår firade vi Malin som fyllt år. Festen var sjukt rolig alltså! Sen bestämde Stina ( som skulle sova hos mig ) och jag att vi inte skulle ut, utan vi gick till Burger King och levde loppan! Helt perfekt kväll var det. Nu är jag dock ganska trött, sover alltid dåligt efter att jag varit ute men det hindrar mig inte från att köra dubbelträning idag. Hojhoj, nu ska jag dricka lite mer vatten så jag har något att svettas ut sen!

Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback