monikaronning

Äntligen!

Nu har jag jobbat mina tre sista dagar och är nästan redo för avfärd mot Polen! Jag ska bara sova ordentligt inatt och fixa alla småsaker imorgon. Sen är jag definitivt redo för gå på tåget mot Göteborg imorgon och sen bussen mot Polen. Imorgon kväll avverkar vi Halmstad och Malmö innan vi åker över Öresundsbron till Köpenhamn. På söndag morgon vid halv sju är vi Berlin och runt nio-tio har vi passerat den tysk-polska gränsen! I Krakow blir vi upphämtade av mina kära släktingar så vi är väl framme på vår slutdestination cirka 17.30 skulle jag tro. Det gör mig faktiskt inte så mycket att åka buss. Jag tycker det är ganska härligt. Man hinner liksom landa på något sätt, förberedda sig och njuta av lugnet, komma in i en semesterkänsla typ.
 
Att vädret under den kommande veckan kommer bli bra gör ju inte saken sämre ;) Tänker njuta av värmen och solen! Över 20 grader varje dag nästa vecka! Underbart!!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback