monikaronning

Putte

Ett ord: MAGISKT!!!!!!!! Så sjukt innihelvete bra! Stämningen, musik, allt, allt, allt! När Kent spelade Tänd på fick jag tårar i ögonen. Det var låten jag väntade på.
 
Himlen öppnade sig igår vilket gjorde att allting var jävligt blött. Men tack vare ponchos från Karlstad Universitet så höll jag humöret uppe i alla fall. Resten av gänget tyckte nog att det var värre. De hade ju haft två kanondagar innan med världens sol. Men jag var nöjd ändå! Melissa Horn spelade också igår. Vilken röst! Jag är ju egentligen inget större fan av henne. Lyssnar en stund men sen tycker jag att hon bara gnäller men wow alltså! Hon var så sjukt bra live!
 
I torsdags såg vi Ane Brun och Gavin Degraw. När Ane spelade stod vi på ölserveringen och kollade för vi tröttnade lite. Becca, Stina och jag kände inte igen så många låtar i alla fall så vi stod bättre där. Gavin var jättebra i alla fall. Ascoolt att få ha sett honom live!
 
Ikväll är det avslutning. Längtar redan till nästa år! Ikväll blir det Slagsmålsklubben, Timbuktu, Lars Winnerbäck, Markus Krunegård, Den svenska björnstammen och Bara på låtsats. Awesome!
 
Bilder kommer komma till veckan!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback