monikaronning

Som ett brev på posten...

... slog tröttheten till. Vaknade tio minuter före klockan imorse och var pigg. Bestämde mig för att halvsova de sista tio minuterna och när jag vaknade efter tio minuter var jag fortfarande pigg som en mört! Fantastiskt tänkte jag och gick upp. Det var en ganska lugn dag på jobbet och jag slutade halv tre och drog hem. Väl hemma blev jag så fruktansvärt trött. Hela kvällen har jag suttit och halvsovit. Att huvudet värker gör saken inte bättre men förhoppningsvis släpper huvudvärken i samband med att jag lägger mig och sover!

Nu har jag bara fem arbetsdagar kvar. Två i helgen och tre dagar nästa vecka. Även om jag kommer sakna det här arbetet kommer det bli underbart att sluta! Ta sommarlov på riktigt så att säga! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback