monikaronning

Karlstad

Vilket år det har varit! Blir nästan lite känslosam här på kvällen. Okej, vem försöker jag lura? Det är klart jag blir det. Det är ju mig vi snackar om? Jag har bott tio månader i Karlstad. Jag har träffat så mycket nytt folk och lärt känna så många bättre. Fantastiskt år! Och vet ni vad det bästa är? Det kan bara bli ännu bättre. Med nollning, få umgås med mina fantastiska vänner, plugga svenska och få vara i Karlstad. Jag längtar tills jag är tillbaka på heltid i Karlstad. Imorgon åker jag "hem", till Åmål. Hem till pappsen, lillebror, Maria och katten. Ganska mysigt det också (:

P.S. Till hösten ska jag bli bättre på att fotografera. Bildbrist it is! D.S



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback