monikaronning

Work

Imorgon börjar jag jobba på riktigt. Spännande och nervöst. Ena sekunden känner jag att det här kommer gå finfint. I nästa får jag ett nervöst sammanbrott och undrar hur tusan jag kommer klara av det här? Jag får helt enkelt återkomma med en uppdatering imorgon, om jag överlever vill säga...
 
När jag har arbetat mina fyra veckor så åker jag i alla fall till Polen! Idag är det 27 dagar kvar tills pappa och jag åker och 26 dagar tills vi faktiskt är framme! Helt fantastiskt. Innan dess är det Putte i parken. Lääääääängtar galet mycket!!!! Inte nog med att en hel drös med bra artister faktiskt spelar så får jag även träffa alla kompisar igen. Fantastiskt!
 
Uppdatering: Alltså, snillet snackar! Såklart är det inte 26 dagar kvar tills vi är framme utan 28. Men det hade ju varit helt fantastiskt om vi hade varit framme innan vi åkt...
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback