monikaronning

Zzzzzznark

Är det vädrets fel eller är det faktiskt så att man kan ha så här tråkigt?
Har ägnat dagen till att läsa en bok, kolla på vänner och en kort sväng på stan. Shit, vad tråkigt man kan ha. Har dessutom ingen ro i kroppen. Samtidigt som jag känner att jag skulle kunna springa runt hela Åmål, känner jag mig sååååå trött!

Märktes igår att herr Katt hade saknat mig. Han satt kvar i knät och spann högt och länge medan jag gosade med honom. Sen gick han ut men återvände efter typ 10 minuter, förmodligen för att se att jag verkligen var tillbaka? Hehe! Inatt sov han några timmar hos mig, tog upp hela bäddsoffan som vanligt! Själv låg jag och vred och vände på mig! Ena stunden låg jag obekvämt, i nästa stund var det på tok för varmt för mig och sådär fortsatte det. Jäkla bäddsoffa alltså! Hoppas jag sover bättre inatt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback