monikaronning

November

Vad i helvete har hänt med oktober? Borta, väck, mmmboff?! Men vilken månad sen! Trots min lilla kris kring att fylla 22 i början av månaden blev detta en väldigt bra månad! Den har innehållit mycket skratt, vänner och plugg!

Jag blev klar med min inlämning igår vilket kändes väldigt bra och lite overkligt? Nu har jag skickad in den och jag hoppas att den duger i alla fall. Firade att den var klar med att ta en promenad med Daniel och Magnus och sen gick vi hit och tjatade lite.

Idag får jag fira med att shoppa! Är på jakt efter flera saker, bland annat födelsedags- och fars dagpresent åt pappsen och ett par jeans åt mig själv!

Ha en finfin dag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback