monikaronning

Snodd lista.

Snodde den här listan från Becca http://thebecca.blogg.se , som i sin tur snodde den från någon annan blogg!
 
1. Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
Eftersom den här hösten har varit helt sjukt bra så ja. Annars är jag inte så mycket för hösten. Jag gillar inte när det blåser och regnar om jag behöver ut. Men om jag sitter inne och dricker te, lyssnar på musik eller kollar på en film så får det gärna vara skitväder ute. 

2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vinter?
(Svarar som Becca) Min vinterjacka!

3. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
Ett år sen? Pluggade, väntade på jul kanske? Jag har ingen aning?

4. Vad lyssnar du på för
 musik?
Massa olika! Just nu är det dock låtarna från Så mycket bättre  som spelas, speciellt Första gången av Miss Li. En nyfunnen kärlek är Sebastian Wijk. Han gör sjukt mysiga låtar, riktig höstmysmusik!

5. Vad läser du?
Kurslitteratur och Fyrvaktarens dotter av Ann Rosman

6. Vad var bäst med sommaren?
Polen och Putte i Parken, speciellt Kent-konserten!

7. Vad var sämst med sommaren?
Vädret

8. Senast köpta plagg?
Två överdelar på H&M tror jag?.

9. Hur ser du på framtiden?
Den blir kanon! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback