monikaronning

Tummen upp!

Imorse skrevs det tenta så pennan glödde! Jag drömde hela natten om alla olika begrepp som vi hade tentan på, likadant igår natt. Imorse hann jag med både kaffe och ägg innan jag satte min fot i tentasalen. Skönt att gå dit och känna ett lugn, sätta sig ner för att göra tentan och tittar på frågorna och inser att det här kan jag, alltihop. Ropar kanske hej för tidigt men får jag inte godkänt så har jag ett allvarligt fel i huvudet .. Gick därifrån med en bra känsla i alla fall. Tog en kaffe med Becca och sedan så drog Stina och jag ner på stan som slutade med att jag köpte fyra ljus och mascara, alltid något liksom?! Just det ja! Köpte ett skitsnyggt iphoneskal också!! Bild kommer kanske imorgon eller på söndag! Återstår att se.
 
Ikväll är det dags för födelsedagsfest för Adam och Daniel. Har inte varit pepp på det men så klickar man på play på partyspellistan och så infann sig peppet! Kommer nog bli sjukt roligt! Skönt att släppa plugget för en stund också! 
 
Tummen upp för att tentan är gjord och för att det är paaaaarty!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback