monikaronning

Jomenvisst!

Idag ska här pluggas klart! Vore ju fantastiskt trevligt om jag skulle kunna skicka in skiten idag och få en riktigt långhelg. Dessutom måste jag bli klar idag, annars kan jag inte gå på stan med Becca imorgon. Om jag ändå fungerade på så vis att jag gjorde klart saker i god tid alltså, dessvärre gör jag ju inte det! Just nu tänker jag ju att jag har hela dagen på mig och jag inte alls behöver stressa. Menmen, jag får väl ta mig i kragen och se till att börja plugga! För en gångs skull har jag inget mer planerat idag, förutom en sväng till affären kanske men den ligger ju tre minuter bort så det är ju snabbt avklarat.
Ha en fin dag, mina vänner!


Becca

Kämpa på nu! För att stressa dig så kan jag berätta att jag är helt klar, ska bara läsa igenom det och skicka in det nu, hehe! Skriiiiiv! :P

Svar: Haha, tackdu ;) Jodå, jag har börjat skriva nu iaf! Ett framsteg ;)
None None

2012-10-31 / 12:59:36
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback