monikaronning

Hallå i stugorna!

Just nu sitter jag och väntar på leverans från Maché på biblioteket. Detta eftersom jag bossar över Becca och beordrade henne att gå och köpa sallad åt mig. Hon fick välja på det eller att bli doppad i toaletten. Av för henne helt förklarliga skäl valde hon att gå och köpa sallad åt mig. Crap. Det hade kanske varit roligt att tortera henne lite?

Nejdå, ni behöver inte oroa er. Det enda som stämde i det där är att jag faktiskt väntar på att Becca ska komma tillbaka med en sallad från Maché till mig. Eftersom vi pluggar på biblioteket med Linda idag så var någon tvungen att ta på sig väktare-rollen och passa vårt bord och ting, och idag blev det jag. Vi har det så trevligt vid vårt runda lilla bord, mycket snack och lite plugg. Men vad gör det? Det är ju trots allt 29 dagar kvar tills inlämning och jag har redan skrivit en halv sida. Inte illa pinkat för att heta Monika.

Ha en fortsatt trevlig dag. Det ska jag ha!
Puss och kläm


Becca

Jaaaasså, det är sånt här du skriver om när jag är snäll och går iväg och köper sallad till dig!? ;)

Svar: Jajamän! :D
None None

2013-04-26 / 00:05:00
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback