monikaronning

Ledig måndag

För ovanlighetens skull var vi lediga idag. Det tackar jag inte nej till heller förstås. Den här måndagen har varit lite extra bra faktiskt. Vi fick reda på vår tenta som vi gjorde för några veckor sen och jag fick VG. Det betyder att jag hade minst 90 % rätt och jag är sjukt nöjd! Sen har jag beställt ett par nya converse idag också, längtar tills de kommer.
 
Annars har jag lyckats rensa, sortera och ordna ett av mina klädskåp så nu är det städat där inne. Bara två kvar men de kommer nog gå lättare eftersom allt hänger på hängare. Tog mig en sväng till Stina och vi tog en promenad och tog en fika! Mycket trevligt! 
 
Veckan som kommer innehåller två skoldagar, fadderhäng, vårfest och säkerligen en del kaffe! Finfint!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback