monikaronning

TJÄÄNA!

Efter ett seminarium, en lektion och Hot Spot-mässa(olika företag kommer och ställer upp typ) fick vi helg igår. Inte helt fel alltså. Seminariumet gick bra, lektionen överlevde jag tack vare Hot Spot-mässan där jag tagit godisar som jag satt och åt för att få lite energi. På mässan tog jag en mängd pennor och en stressboll som var format som ett hjärta. Vilken glädje detta var för Becca. Pennorna för att jag nu slipper fråga henne om pennor hela tiden. Mina pennor har en tendens att försvinna ur väskan. Stresshjärtat ledde till många skämt och Becca och jag satt och fnissade en hel del. 
 
När vi fick sluta drog vi till Systemet och laddade upp för helgen! Kommer bli awesome med fadderhäng alltså. Äntligen drar det igång!
 
Om cirka en halvtimme ska jag dra mig in till stan för luncha på Söta Grodan! 
 
Ha en bra dag!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback