monikaronning

Fadderhäng

Igår var det dags att tagga till för fadderhäng. Det är härligt att alla är tillbaka i Karlstad och att få träffa alla igen. Gårdagen bestod av massa lek, fest, skratt och sång. I vårt lag var vi bara fyra stycken vilket också innebar att vi fyra fick leka hela tiden. Efter sisådär en sju lekar började jag tröttna på det men vi fullföljde alla lekar och sen stack Becca och jag och käkade på Nawroz. Där träffade vi en hel bunt med andra läskare så sen blev det mellanfest och därefter avfärd mot Campus där en till fest väntade. Där uppstod visdomsord som finns skrivna på mina byxor, vi sjöng disney-låtar och skrattade massor!
 
Denna dagen känns så onödig på något vis. Vaknade vid halv tio imorse och sen dess har jag inte gjort något vettigt alls typ. Jag har suttit i min stillhet och tittat på Grey's, vilat huvudet från människor. Kommer ju ändå få nog av dem de två kommande veckorna. Hehe! Dagen innan både skola och nollningen drar igång så kan det vara skönt och behövas.
 
Jag längtar verkligen till imorgon!! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback