monikaronning

Skärpning

I'm alive! Jag har bara haft fullt upp den senaste veckan. I tisdags kom jag hem ifrån Polen vilket känns som evigheter sen... Gick direkt till uteserveringen på ankan för att småfira Becca som fyllde år. Det stora firandet kommer om en och en halv vecka. I onsdags fixade jag med kontrakt och sånt där. I torsdags jobbade jag en delad tur, först från 07:00-11:00 och sen 14:00-21:00. I fredags jobbade jag till halv fyra. Trots ångesten i onsdags inför att börja jobba igen så var det väldigt kul att få komma tillbaka. Fullt ös från början! I fredags var vi en man kort så hade kanske 15 minuters rast den dagen. 
 
Igår åkte Peter, Stina och jag till Mariestad för att hälsa på Emil! Vilken rolig helg det har varit! Mer om denna helgen och bröllopet i Polen kommer inom några dagar. Veckan som kommer jobbar jag sex av sju dagar så det kommer bli fullt upp.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback