monikaronning

Lördag

Efter två varv på stan hittade jag slutligen en nyårsklänning. Becca sa åt mig att jag inte skulle vara ute efter något när jag handlade. Det är ju då man hittar det. Så hädanefter ska jag köpa nyårsklänning i maj. Becca och jag tog våra två varv, käkade på ett nytt ställe i stan, Meeze tror jag det hette, och jag var hemma kvart i tre ungefär. 
 
Väl hemma avslutade jag städningen, bar ner saker till källaren, sorterade tvättkläderna, organiserade i garderoberna och bland alla tusen papper som jag samlat på mig under universitetstiden. Nu ser det riktigt fint ut här hemma, förutom middagens disk vill säga. 
 
Imorgon kommer Elin och hälsar på! Kommer bli awesome!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback