monikaronning

Så jäkla bra!

Alltså, just nu är allt så bra! Efter att ha varit så tveksam till allt möjligt de senaste månaderna har allting fallit plats. Pusslet har blivit helt. Ikea-möblen har blivit ihopskruvad. Återigen känner jag att det är lärare jag vill vara. Stina är tillbaka i Sverige och på fredag får jag träffa henne. På lördag är det bal! På söndag är det julmarknad! Nu är det två dagar kvar på vfun denna veckan. I princip allt är förberett och planerat. Nu är det bara att köra. Imorgon ska min etta få skriva på datorer med talsyntes. Jag har arbetat med kiwi-metoden, alltså arbetat med helordsinlärning. Vi synkar (heter det ens så?), min handledare och jag, tar del av varandras tips och idéer. Vi känns som ett team! Min andra handledare har dessvärre varit sjuk i två dagar men vi klickar lika bra vi! 
 
En sak är säker; jag kommer storböla när jag är klar med praktiken och innan jul har jag tänkt att köpa varsin en rätt stor present till dem båda för att visa min uppskattning! Jag önskar att alla mina klasskamrater skulle kunna ha dem som handledare. 
 
Det har varit mycket skolrelaterat i bloggen det senaste och det kommer det vara ett tag framöver också! Det är något ni får ta! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback