monikaronning

Slutet på 2013

Gårdagen var riktigt bra! Elin kom til Karlstad vid två och vi käkade, fikade och gick i affärer. Hon hade med sig en riktigt god chokladkaka med valnötter i och med chokladfrosting. Eftersom Elin pluggar i Umeå så träffas vi väldigt sällan dessvärre. I somras träffades vi inte alls på grund av tidsbrist men nu har vi lyckats träffas två gånger. Så härligt att kunna ta igen all tid och bara prata, prata och prata! Vi spelade en rolig variant av Alfapet också! Den ska jag lära mina Karlstad-vänner. 
 
Idag ska jag handla nyårsmat med Stina! Henne har jag inte träffat på typ två veckor så det blir ett kärt återseende. Ikväll kommer Peter och Emil hit så vi ska börja ladda inför morgondagens nyårsfest! Kommer bli awesome! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback