monikaronning

Vecka nummer två

Imorgon startar en ny veckas praktik. Denna veckan kommer jag hålla i ännu fler lektioner. Imorgon är det matematik och svenska men också en lektion som jag bara glider med på då eleverna håller på med ett påbörjat hem- och expertgruppsarbete. Resten av veckan blir det mer svenska, matte, so och no. Awesome! Denna veckan kommer innehålla jäkligt mycket skoj också. På fredag kommer jag äntligen få träffa Stina igen. Hon har befunnit sig i Sydafrika i sex veckor och är äntligen tillbaka. På lördag ska jag på examensbal och det kommer bli jättekul!
 
Igår blev det en spontan fest. Stack på overallinvigningen och träffade ett gäng LÄSKare som jag fortsatte festen med! En sjukt kul kväll var det!! Idag var jag inte ens lite bakfull vilket var jäkligt gott!
 
Nu är det dags för lite planerande av veckan! Tjingeling!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback