monikaronning

Alla hjärtans dag

Ojojoj, vilka många argument det finns om det här dagen. Dagen som diskuteras mer än väldigt många andra kanske?! Själv är jag egentligen mer för det där extra i vardagslivet som kommer lite mer spontant och som man inte alls är beredd på, det lilla som gör en lite extra glad! Sen tycker jag att det är bra med en dag då man verkligen ska uppmärksamma varandra. Det finns säkert många som glömmer bort att uppmärksamma varandra och som stressar sig genom livet utan att komma ihåg varandra. Vardagslivet flyter på och det blir en vana att man har den andra partnern där liksom och då är det väl tur att alla hjärtans dag finns där?
 
Vad har jag pysslat med på det här årets alla hjärtans dag då? Jo, jag var i skolan en sväng, bakade muffins, fikade och hade kompishäng bestående av matlagning, film- och tvmys med Daniel och Becca! 
 
Får väl passa på att göra en extra tackning till min familj och mina vänner idag (eller igår såg jag på klockan nu). 
Tack för att ni är ni! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback