monikaronning

Bröllopsfixeri

Allt det där sista görs idag. Shit pommes! Min morbror gifter sig imorgon!!!!!!! Jag är rädd för att jag kommer börja grina imorgon... Kommer behöva räkna saker i kyrkan för att tänka på annat! Marcin, min morbror är ganska ung ändå. Han fyller 37 i år och är yngst i sin syskonskara. Mamma var 20 år när han föddes. Så när vi föddes var han fortfarande ung, så därför har han blivit mer som en bror för oss. Vi har aldrig tilltalat honom som "morbror" utan alltid vid namn, något jag aldrig skulle göra till resterande morbröder eller mostrar.

Imorgon smäller det i alla fall! Häromdagen knöt jag rosetter på 150 vodkaflaskor.150 flaskor à la 500 ml = 75 liter vodka. Kan tilläggas att det är 60 gäster. Jag tror nog det kommer bli en jävla fest!

Skriver kanske ett inlägg på söndag, om jag inte dör av bakfylla vill säga!



Becca

Jävlar vilken fest det kommer bli! :D Ha det så kul! :D

2013-07-27 / 13:55:55
BLOGG: http://www.thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback