monikaronning

Geocaching

Hej och hallå! 
Idag är det dags för veckans (och månadens) sista arbetspass! Trivs som fisken i vattnet faktiskt. Känns som att varje arbetspass består av full fart framåt men det är roligt. Idag jobbar jag kvällen, alltså 13.00 till 20.30. Sen väntar en vecka full av härliga saker! Ida kommer hit imorgon och stannar till på onsdag, åker till Polen på lördag, pappa och Maria kommer eventuellt hit någon dag och jag ska fixa massa saker! Lite tur att jag inte jobbar denna veckan, vet inte hur jag hade hunnit allt annars. 
 
Igår jobbade jag till klockan fyra. Vid fem kom Peter hit och drack kaffe och sen stack vi ut på äventyr. Vi letade geocachar! Jäklar, vad roligt! En geocash är en litet föremål som någon gömt. I detta föremål finns det en lapp där man skriver upp sitt namn och datum. På deras internetsida "loggar" man sedan att man varit där och på så vis samlar man upp till en massa geocashar! Sjukt kul faktiskt och det är helt otroligt vad många det finns!!! Och i hela världen dessutom. 
 
Just nu laddar jag upp för jobbet genom att titta på Grey's Anatomy. Har börjat se om säsongerna nu, kommer ju ta ett tag tills jag kollat klart men gött att ha något att göra iaf!
Ha en bra dag! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback