monikaronning

Juli

Oh, shit! Juni är över. Hur gick det till?! Känns som det var nyss jag satt och gjorde tentan(som jag för övrigt fick VG på). Helt plötsligt är juli här. Juli kommer bli en bra månad känns det som! Denna veckan börjar jag jobba, inleder med ett kort pass imorgon. Börjar 06.45 och slutar 11.00. Sen jobbar jag onsdag kväll, fredag morgon, lördag dag och söndage eftermiddag. Ska bli skönt när veckan är gjord så jag känner att jag kommit in i det. Dock jobbar jag inte nästa vecka och kanske tur är det eftersom det känns som jag har tusen saker att fixa innan dess avresan mot Polen den 13? Denna veckan tror jag att Sara skulle komma till Karlstad för att gå på PIP så henne ska jag passa på att träffa och nästa vecka skulle kanske Ida komma upp en sväng och eventuellt pappa och Maria också!
 
Att åka iväg till Polen ska bli lika underbart som vanligt. Bröllop, träffa släkten, en sväng till Kraków och kanske en utlandsresa står på schemat. Utlandsresa på utlandsresan, den är inte fel va?! Vi var ju ett gäng som åkte på mini-semester i fjol och i år var de sugna på att åka till Ungern. Inte mig emot alltså! 
 
Börjar i alla fall juli månad med träffa Edith, Daniel och Becca om några timmar! Mycket trevlig start denna strålande julidag!
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback