monikaronning

Böcker, ballar och besök.

Erkänn att den där rubriken får er att hajja till! Hahaha!
 
Njuter av sommaren till fullo dessa dagar! Jag börjar jobba till veckan så försöker göra så mycket som möjligt nu. 
I onsdags var det tråkväder så jag tvättade och på eftermiddagen åkte jag till Becca en sväng. På torsdagen mötte jag upp Becca för att åka ut till Solareturen och handlade böcker. Köpte fyra för en tjuga. Helt okej pris! Därefter spelade jag volleyboll med LÄSK i typ två timmar innan jag mötte upp Becca på stan för en fika. Vi satt och pratade om livet och allt som hör till det. Sjukt mysigt var det!! 
 
Igår kväll hade Stina, Peter och jag  ost- och vinkväll. Vi satt på Stinas balle, hehe! Eller balkong som det heter normalt. Mycket trevligt var det! Som en fredagskväll bör vara liksom, vänner, vin och lite god mat.
 
Om cirka en timma kommer min bror och svägerska hit! Detta var enda gången vi kunde träffas innan jag åker till Polen så det var bra att de ville hälsa på. Vet inte när jag kommer träffa dem nästa gång? Kanske en kort sväng när jag landar i Göteborg efter resan, annars skulle jag tippa på att det kommer dröja två månader? Inte lätt när det är fullt upp! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback