monikaronning

New shoes.

Eftersom jag idag har varit och inhandlat mig ett par nya springskor och varit ute och sprungit så har det därför varit en bra dag! Efter många om och men tog jag mig i kragen och faktiskt köpte mig ett par riktiga skor. Tänkte egentligen inte springa idag men jag blev sugen på det ändå och tog på mig en runda i mörkret. Kändes lite som att sväva på moln, eller studsa på moln kanske jag ska säga. Nöjd är jag i varje fall! 
 
Imorgon SKA det bli full rulle. Har tvättid vid tio och dessutom behöver jag städa och plugga! Eftersom jag har en matematiktenta om några veckor och ett väldigt allvarligt seminarium så behövs det pluggas en del. 
 


Becca

Gött att du äntligen hittade ett par bra skor! :D

2013-03-07 / 11:00:19
BLOGG: http://thebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback