monikaronning

Öde

Inte mycket aktivitet här från mitt håll må jag säga. Jag har gjort allt annat än att skriva blogginlägg. Efter tre dagar i skolan, två redovisningar, fikor och plugg har den fjärde dagen i veckan tillbringats på ett bibliotek. Becca och jag har suttit och svarat på frågor som kommer komma på ett seminarium om två veckor. Och tro det eller ej, vi har varit riktigt flitiga! Som myror, fast lite större.

Bibliotek är för övrigt underbara ställen. Har tagit tre rundor inne på biblioteket(vi sitter utanför det) och har dessutom lånat böcker alla tre gångerna. Mår sådär fantastiskt bra när jag kan gå runt bland alla böcker, tänk vad mycket visdom som finns bland alla de böckerna. Hade jag inte blivit lärare hade jag förmodligen slutat som bibliotikarie. Skulle förmodligen norpat åt mig alla böcker för att läsa dem innan någon annan skulle få låna dem, hehe.

Nåja, ikväll blir det i alla fall läsning och en kopp te som står på schemat. Mums!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback