monikaronning

Slutet av helgen

Åkte som sagt till Åmål i fredags och kom dit vid ett. Pappa, Maria och jag satt och pratade i någon timme och sen gav jag mig ut på stan för jakt på ett par kortbyxor men det fanns inte att få tag på? Det är ändå maj nu, borde inte affärerna börja sälja kortbyxor då? Käkade god mat och drack kaffe senare också. Vid sju kom David och Erika hem så då satt vi och pratade en stund. Erika och jag tog en sväng till affären och inhandlade fredagsmys, morötter och dipp! 
 
Lördagen började med frukost och sen firade vi lillebror som fyller år på måndag. Så det åts tårta, dracks kaffe och David öppnade presenter. Sen blev det en promenad med pappa och Maria och sen åts det lyxmiddag; rostbiff, potatisgratäng med sallad och vin till! Mums! Lärde även pappa och Maria att göra knäböj. Som vi skrattade när pappa skulle göra det. Vi hördes nog i hela kvarteret! 
 
Vid sju åkte jag tillbaka till Karlstad och drog till Rebecca där det var fest. Åkte med dem in till stan men istället för att dra med dem så åkte jag hem. Var sjukt trött så slockande som ett stearinljus(hehe) när jag la mig i sängen.
 
Idag har jag tittat på veckans Grey's Anatomy, Glee och How I Met Your Mother. Måste ju ta ikapp det jag missat under veckan. Tog mig en springtur nu på kvällen och ska alldeles strax göra dagens squats! Gött dä'! 
 
 
Denna låt spelas i HIMYM och i veckans avsnitt av Grey's spelades låten två gånger i varsin version. Detta är en av versionerna och oh, vad bra jag tycker den är!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback