monikaronning

Fullsmockad dag

Jag är nyss hemkommen från en sjukt rolig kväll. Kvällen tillbringades hos Hanna där Linda, Juval, Mattias, Sanna, Simon, Mattias och jag har haft spelkväll. Först spelade vi Geni och Linda och jag kom trea. Efter det spelade vi Med andra ord och då var Sanna och jag i lag. Som vi skrattade alltså! Kvällen var fantastiskt. Backhoppning är skidsport och inte en hästsport. Tänkte lite fel men Sanna klarade ändå att lista ut vad det var! Längtar redan till nästa vecka då det är charader som gäller!
 
Denna vecka har annars bestått av fyra skoldagar, Monopol-spelande och matlagning. Becca och jag spelade Monopol i lördags och då vann hon. I förrgår ville jag ha revansch och första omgången vann jag. Sen vann hon igen... Nästa gång är det min tur i alla fall!! 
 
Idag var jag i skolan till klockan tre. Vi hade en kort föreläsning och sen hade vi grupparbete. Intensivt, irriterande och roligt beskriver det ganska bra! Direkt efter skolan drog jag och simmade vilket var väldigt härligt! Jag hann åka hem och käkade mat innan det var dags för spelkvällen. Nu sitter jag här och är sjukt trött! Funderar på att lägga mig nu med en gång!
 
Sov gott!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback