monikaronning

Kursstart

Sista kursen är påbörjad vilket är både läskigt och spännande. Kan inte få in i skallen att jag snart är klar, att jag snart pluggat klart sju terminer? Kursstarten sög dock. Allt som sades stod också i kursdokumenten så jag satt och ägnade mig åt måleri i en och en halv timme istället.. Imorgon handlar lektionen om specialpedagogik i någon form vilket kommer bli en upprepning på mitt inriktningsår... Förhoppningsvis säger de något vettigt som man kanske inte har hört i alla fall! 
 
Efter kursstarten satt jag kvar och fikade med ett gäng! Sen jag kom hem har jag inte gjort någonting. Det enda vettiga som jag har gjort är att diska. Förhoppningsvis blir morgondagen bättre. Först har jag lektion och sen ska jag försöka hitta på något kul! 
 
Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback