monikaronning

Spelkväll och firande

Oj alltså! Det har gått i hundra knop sen igår. Började med en föreläsning igår, hem och käka, plugga lite, greja och till slut stack jag iväg på spelkväll! Lika trevligt som vanligt och gårdagens spelkväll blev en lång en. Jag tror jag var hemma halv ett ungefär. Vi spelade massa spel; Cluedo, Uno, Skipbo, när då då? och mellan tumme och pekfinger. Vi skrattade som tusan! En felsägning gjorde att alla bröt ihop!!! 

Just nu sitter jag på tåget och är påväg till Åmål för att fira pappsen! Det var ju fars dag i söndags och han fyllde år i onsdags så då är det klart att han ska firas. Det blir en snabbvisit som kommer innehålla en jäkla massa saker. 

Ha en bra dag! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback