monikaronning

Att lyckas med något som borde vara förbjudet

Dagens IKEA-tur alltså... Jag är fortfarande fundersam kring hur det gick till... Jag köpte ingenting! Stod och höll i en liten köksmatta ett tag men efter att fingrat på den ett tag sket jag i att köpa dem.. Becca köpte inte heller någonting. Hur är det möjligt?! Alltid kommer man därifrån med någonting. 
 
Vi gick på stan en sväng efter IKEA-besöket men återigen köpte jag inget. Sen tog vi en sväng till en fantastisk plats; biblioteket! Där lånade jag två böcker och två tidningar. Becca och jag ska tillbaka till biblioteket redan imorgon så då ska jag lämna tillbaka massa andra böcker och tidningarna. Vi hann med en kaffe på stan också, vilken överraskning liksom?! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback