monikaronning

Levande

Hej och hallå!
Jag förstår att ni funderat på vart jag tagit vägen dessa dagarna. Härmed kan jag i alla fall meddela att jag lever. I söndags flyttade jag till min nya lägenhet vilket innebär att mitt internet inte har kommit igång än... Jag trivs jättebra i lägenheten i alla fall. I måndags var den tiptop och det stod bara två lådor som skulle ner till källaren kvar... Idag är det kaosens kaos! Målaren och golvläggaren är nämligen i lägenheten vilket innebär att mitt kök, badrum och hall har flyttat ut i vardagsrummet.... Det är grejer överallt!! Det fula golvet i hall och kök blir utbytt mot en matta som liknar parkett och både kök och badrum har målats om. I hallen kommer jag få omtapetserat imorgon så nu slipper jag den gröna tapeten. Yay! 
 
Annars skriver jag på min uppsats för fullt. Målet är att den ska vara klar nästa fredag och att det eventuellt bara är småfix kvar. Igår skrev jag tre sidor på förmiddagen så det finns hopp kvar! Just nu sitter jag på universitet(därav internet).
 
Vi hörs när jag är på universitet nästa gång eller när mitt internet vaknar till liv! 
Hejsvejs!
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback