monikaronning

Opponering

Woho!! Jag överlevde opponering. Igår kväll var jag ganska nervös inför opponeringen. Inatt vaknade jag ungefär trettioelva gånger. Stod och väntade vid salen och helt plötsligt kommer det en annan lärare och går in i salen och jag frågar henne om hon ska ha opponering för lärarutbildningen men nej.. Hon ska ha en lektion med några sjuksköterskor. Båda två hade samma sal på schemat. Hej panik! Som tur var kom en annan klasskompis som också skulle vara med på samma opponering och vi hittade vår seminarieledare i Gläntan. Så efter att hämtat bevis på att vi skulle ha salen så skickade vi ut den andra gruppen. Kändes rätt okej faktiskt eftersom läraren för den andra gruppen var så otroligt säker på att hon visst skulle vara där.. 
 
Opponeringen gick bra i alla fall. Alla fick saker och att ändra på och jag är nöjd över att jag fick den seminarieledaren som jag fick. Hon är otroligt noggrann vilket gör att slutresultatet kommer bli bra! Ska fixa lite kaffe och börja på att ändra lite i arbetet. 
 
Efter det att jag kom hem har jag städat, diskat och tittat på The Big Bang Theory. Resten av kvällen ska jag bara vara hemma, tända ljus och njuta av att jag inte behöver ta mig ut i detta vädret!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback