monikaronning

Tillbaka från rehab.

Det är helt sjukt vilket samhälle vi lever i. De här veckorna utan internet alltså. Internetet på mobilen har hunnit ta slut tre gånger tror jag? Jag köpte till för att jag klättrade på väggarna. Dagens höjdpunkt hittills var när jag såg att DSL-lampan lös, att det fanns kontakt mellan modemet och bredbandsbolagets station. Att inte ha internet har dock varit bra för examensarbetet. Ska fila på det sista idag och sen är det klart. Ofattbart! På måndag ska det in och det allra sista ska jag fixa på söndag kväll eller måndag morgon. 
 
Jag har börjat simma. Denna veckan har jag simmat två gånger och båda gångern har jag fått köra ikappa både pensionärer och annat folk. I måndags var Becca och jag simmade och då var det trångt i bassängen alltså. Igår var det lite bättre. Vilket gjorde att tiden blev typ tre minuter bättre. Säger en del om alla segproppar som fanns i bassängen i måndags.. 
 
Det bästa i måndags var att när Becca och jag simmat klart och skulle gå upp ur bassängen ville inte benen samarbeta. Benen ville fortsätta göra simtag och inte gå framåt vilket var en sjukt konstig känsla!
 
Nu är äntligen lägenheten kvar. Alla hantverkare som ska ha varit här har varit här. Det är nymålat i kök och badrum, nytapetsart i hallen, dörrar är bytta, golvet är lagt. Underbart!! Det kommer bilder så småningom!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback