monikaronning

Åmål!

I fredags stack jag från Karlstad. Efter en tågresa med Rebecca och hennes syster Amanda fylld med mycket dumheter hamnade jag i Åmål. Att vi kan hinna med så mycket dumt under en timme gör att jag längtar ännu mer till tågluffen! Vi satt med vårt kaffe, blundade och låtsades att vi satt på tåget mot Nice. 
 
Nåja, Åmål var det. Jag var framme kvart i fyra och då väntade en middag med hela familjen. Det var länge sen vi alla var samlade så vi satt och käkade och sen drack vi kaffe. På kvällen hann jag också med en promenad med Sara som jag inte sett sen i slutet av juli. Fick en för tidig födelsedagspresent av Sara, ett uggleljus och ett nagellack från Essie. Jag tror jag blev lite kör i det! Det är mörkgrönt och täckte redan på första lagret!! När jag kom satt la familia och drack vin och tittade på tv. Sjukt mysigt!
 
I lördags träffade jag Sara och Hanna och vi stack till Säffle och gick på Säffle-marten och Erikshjälpen! Femton par stumpor, en tröja, ett par jeggins, en tubhalsduk och en fika senare var vi påväg hem igen. Ångrar att jag inte köpte ett soffbord jag hittade på Erikshjälpen som fan. Typiskt mig.. När jag kom hem väntade kalas. Vi firade både mig och Maria samtidigt. Jag fick jättefina presenter! Av David och Erika fick jag ett ljus som luktar grapefrukt och ros och en jättefin gratängform! Av pappa och Maria fick jag pengar. Jag önskade mig bara hjälp med flytten av dem så fick det också. Lördagens middag var det bästa på länge; potatisgratäng, rostbiff, sallad och rött vin. Maten var gjord från scratch! Sjuuuuuukt jäkla gott! 
 
Söndagen spenderades hemma och idag träffade jag Sara för en sväng på stan och en kaffe på Oscars. Sen har jag gjort den sista intervjun idag. Shit, vad jag vill ut på praktik nununununununununuuuuuuu!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback