monikaronning

Onsdag

Hade mitt första individuella möte med min handledare idag. Skräcken inför mötet la sig ganska snabbt.. Han tyckte min planering såg bra ut och sa flera gånger att jag som det såg ut nu skulle hinna klart. Lättnaden där alltså... Redde ut några frågetecken också så nu är det lugnt! Efter att mötet var klart hängde jag vid LÄSK-bordet ett tag! Köpte ett nytt märke och körde dåliga skämt.. Fantastiskt! Bengtsfors-humor ♥
 
I eftermiddag har jag tagit en paus från plugget, får sätta igång imorgon igen. Tog mig en promenad på en timme istället! Lyssnade på musik och njöt av den kvällsol som stack fram vilket var väldigt härligt!!
 
Imorgon ska jag till tandhygienisten igen. Ställde ju upp för en kompis som läser till tandhygienist då de hade brist på patienter. Var där för några veckor sen och ska dit på typ efterkontroll imorgon! Får ju träffa Jeanette så det blir trevligt! Den jäkeln har ju köpt hus så detta måste diskuteras! 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback